Pääsy LiveCareer-tilillesi
Mistä löydän kirjautumispainikkeen?
- Sivustolla Livecareer.fi kirjautumispainike on yläpalkin linkkirivissä, yhteystietopainikkeen vieressä.
Miksi en voi kirjautua sisään?
Ymmärrämme, kuinka turhauttavalta voi tuntua, kun et pääse kirjautumaan tilillesi. Jos kohtaat tämän ongelman, järjestelmässä saattaa olla toimintahäiriö. Meillä on kuitenkin muutamia ratkaisuja, jotka saattavat auttaa ongelman ratkaisemisessa:
Ensimmäiseksi kannattaa kokeilla selaimen välimuistin tyhjentämistä. Tässä on vaihe kerrallaan etenevät ohjeet välimuistin tyhjentämiseen eri selaimissa:
Google Chrome:
- Napsauta kolmea pystysuoraa pistettä oikeassa yläkulmassa välilehtien alla.
- Napsauta "Lisää työkaluja" ja "Tyhjennä selaustiedot".
- Valitse ikkunan yläosasta aikaväli. Poista kaikki valitsemalla "Koko aika".
- Valitse valintaruudut kohdissa "Evästeet ja muut sivustotiedot" sekä "Välimuistiin tallennetut kuvat ja tiedostot".
- Klikkaa "Tyhjennä tiedot".
Apple Safari:
- Tyhjennä välimuisti painamalla samanaikaisesti Control + Alt + E näppäimistöltäsi.
- Voit vaihtoehtoisesti napsauttaa näytön oikeassa yläkulmassa olevaa "Safari"-välilehteä ja valita pudotusvalikosta "Asetukset".
- Valitse "Lisävalinnat".
- Valitse ikkunan alareunasta "Näytä Kehitys-valikko valikkorivillä" ja avaa sitten valikkorivi ja klikkaa "Kehitys" ja "Tyhjennä välimuisti".
Microsoft Edge:
- Paina Ctrl + Shift + Del näppäimistöltäsi samaan aikaan.
- Valitse "Aikaväli"-pudotusvalikosta "Koko aika".
- Valitse "Välimuisti" tai "Välimuistissa olevat kuvat ja tiedostot" ja napsauta sitten "Tyhjennä data".
Jos välimuistin tyhjentäminen ei toimi, toinen keino on yrittää kirjautua tilillesi yksityisestä selainikkunasta tai "Incognito"-tilasta Chromessa.
Toivomme, että jokin näistä ratkaisuista auttaa ratkaisemaan ongelman. Jos kohtaat edelleen kirjautumishankaluuksia, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin saadaksesi lisäapua. Olemme täällä auttaaksemme.
Kuinka voin nollata tai palauttaa salasanani?
Älä huoli, jos tarvitset uuden salasanan. Sinun tarvitsee vain ottaa meihin yhteyttä täällä, jotta voimme nollata salasanasi.
Salasanan nollaus ei toimi – prosessi on päättymättömässä silmukassa ja lähettää minut koko ajan takaisin samalle salasanan nollaussivulle. Mitä voin tehdä?
On olemassa useita keinoja, joita voit kokeilla ratkaistaksesi ongelman. Tässä muutama ehdotus:
- Päivitä sivusi painamalla F5-näppäintä tai napsauttamalla päivityspainiketta.
- Avaa uusi välilehti tai selainikkuna Google Chromessa.
- Tyhjennä Google Chromen välimuisti napsauttamalla kolmea pystysuoraa pistettä välilehtien oikealla puolella, napsauttamalla "Lisää työkaluja" ja valitsemalla "Tyhjennä selaustiedot". Valitse aikaväliksi "Koko aika" ja merkitse ruudut kohdissa "Evästeet ja muut sivustotiedot" sekä "Välimuistiin tallennetut kuvat ja tiedostot".
- Napsauta "Tyhjennä tiedot" ja yritä ladata asiakirjasi uudelleen.
- Poista Google Chrome -selaimen historia napsauttamalla kolmea pystysuoraa pistettä oikeasta yläkulmasta välilehtien alta, valitsemalla "Historia" ja sitten uudelleen "Historia" pudotusvalikosta.
- Napsauta sivun vasemmassa reunassa "Tyhjennä selaustiedot" ja valitse aikaväliksi "Koko aika". Palaa takaisin LiveCareer-sivustolle ja yritä kirjautua tilillesi uudelleen.
Jos ongelmat jatkuvat näiden keinojen kokeilemisen jälkeen, ota yhteyttä loistavaan Asiakastukeemme.
CV:n ja saatekirjeen tekniset ongelmat
Mitä LiveCareerin rajoittamattoman käyttöoikeuden tilaukseen sisältyy?
Kun sinulla on rajoittamaton käyttöoikeus LiveCareer-palveluun, voit:
- Luoda rajattomasti ansioluetteloita ja saatekirjeitä.
- Ladata, tulostaa tai lähettää sähköpostilla rajattomasti ansioluetteloita ja saatekirjeitä Adobe PDF (.pdf), MS Word Document (.docx) ja Plain Text (.txt) -tiedostomuodoissa.
- Tallentaa ansioluettelosi ja saatekirjeesi, jotta voit käyttää tai muokata niitä milloin tahansa.
- Käyttää muita premium-työkalujamme, jotka auttavat sinua löytämään työpaikan.
Miksi en voi ladata asiakirjaa, jonka olen jo maksanut?
Yritä ensimmäiseksi kirjautua ulos tililtäsi ja kirjautua sitten takaisin sisään.
Jos käytät Google Chromea, kokeile seuraavaksi välimuistisi tyhjentämistä:
- Napsauta kolmea pystysuoraa pistettä oikeassa yläkulmassa välilehtien alla.
- Napsauta "Lisää työkaluja" ja "Tyhjennä selaustiedot".
- Valitse ikkunan yläosasta aikaväli. Poista kaikki valitsemalla "Koko aika".
- Valitse valintaruudut kohdissa "Evästeet ja muut sivustotiedot" sekä "Välimuistiin tallennetut kuvat ja tiedostot".
- Klikkaa "Tyhjennä tiedot".
- Yritä ladata asiakirjasi uudelleen.
Voit ladata ansioluettelosi tai saatekirjeesi milloin tahansa kirjautumalla sisään hallintapaneeliisi, menemällä tallennettuihin asiakirjoihisi, valitsemalla "Lataa" ja valitsemalla tiedostomuodon "Pelkkä teksti" (.txt).
Jos mikään näistä keinoista ei ratkaise ongelmaasi, ota yhteyttä asiakastukeen saadaksesi apua. Autamme sinua mielellämme!
Miksi en voi tulostaa asiakirjaani?
Tulostusongelmat saattavat johtua monista syistä. Suosittelemme seuraavia toimenpiteitä ongelman vianmääritykseen:
- Varmista, että olet ladannut CV:si tietokoneellesi ja tallentanut sen jossakin hyväksytyistä tiedostomuodoista: Adobe PDF (.pdf), MS Word -asiakirja (.docx) tai pelkkä teksti (.txt).
- Tarkista vielä, että tulostimesi on päällä ja valmis tulostamaan.
- Kokeile tulostimesi uudelleenkäynnistämistä.
- Käynnistä tietokoneesi uudelleen ja yritä tulostaa uudelleen.
Jos mikään edellä mainituista keinoista ei ratkaise ongelmaa, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä saadaksesi lisäapua. Olemme täällä auttaaksemme!
Minulla on ongelmia asiakirjan rivivälien/kappalevälien/marginaalien/koon kanssa. Aina kun tulostan ansioluetteloni, se tulostuu usealle sivulle tai osioiden välissä on liikaa tyhjää tilaa. Miten tämän voi korjata?
Jos haluat korjata ansioluettelosi mahdolliset riviväli-, kappaleväli- tai marginaaliongelmat, suosittelemme kokeilemaan tätä:
- Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry Omat asiakirjat-sivullesi.
- Etsi ansioluettelosi kuvan keskeltä kynäkuvake ja klikkaa sitä. Kuvake vie sinut muokkaustyökaluun.
- Muokkaustyökalusta löytyy kolme välilehteä, jotka on merkitty nimillä "Pohja", "Muotoilu" ja "Väri". Valitse "Muotoilu"-välilehti.
- Täältä löydät työkaluja, jotka auttavat sinua säätämään helposti CV:si rivi- ja kappalevälejä, marginaaleja ja fonttikokoja.
- Kun olet tehnyt haluamasi muutokset, lataa asiakirjasi uudelleen tai napsauta "Tallenna ja seuraava" tallentaaksesi päivitetyn ansioluettelosi.
Toivomme, että näistä ohjeista oli hyötyä. Kerrothan meille, jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolenaiheita!
Miksi en voi ladata palveluun olemassa olevaa asiakirjaa?
Varmista, että käytät sopivaa tiedostomuotoa. CV-rakentajamme hyväksyy seuraavat tiedostomuodot: DOC, DOCX, PDF, HTML, RTF ja TXT. Tiedoston koon täytyy olla alle 10 Mt.
Jos asiakirjasi on jossakin yllä mainituista tiedostomuodoista, ota meihin yhteyttä saadaksesi apua.
Minun on tehtävä useita versioita ansioluettelostani eri työpaikkoja varten, mutta sivusto ei salli tätä.
Käyttääksesi palveluamme, varmista, että sinulla on aktiivinen tilaus napsauttamalla "Asetukset"-välilehteä ja tarkastamalla "Tilauskatsauksen".
Parhaan käyttökokemuksen saavuttamiseksi suosittelemme käyttämään Google Chromea, sillä se on alustamme kanssa parhaiten yhteensopiva selain. Jos kohtaat ongelmia, suosittelemme kirjautumaan tilillesi käyttäen Google Chromea ja yrittämään uudelleen.
Olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen palvelun ja tuen, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolenaiheita.
Miksi rekrytoija/palkkauspäällikkö ei voi avata sähköpostia, jonka lähetin CV:ni kanssa?
Haluamme varmistaa, että sinulla on parhaat mahdollisuudet onnistua työhakemuksessasi, ja siksi suosittelemme seuraamaan näitä ohjeita varmistaaksesi, että CV:si on oikeassa muodossa ja että potentiaaliset työnantajat voivat tarkastella sitä.
Ensinnäkin suosittelemme kysymään rekrytoijalta, oletko ladannut CV-tiedoston oikeassa muodossa. Jos tiedostoa ei ole ladattu oikeassa muodossa, lataa CV:si käyttäen Google Chromea ja tallenna se tiedostomuodossa, jonka työnantaja on pyytänyt työpaikkailmoituksessa, kuten esimerkiksi .doc, .docx, PDF, ODT, RTF tai TXT. Jos työpaikkailmoituksessa ei määritetä tiettyä tiedostomuotoa, suosittelemme tallentamaan CV:si PDF- tai .doc-muodossa.
Kun olet tallentanut CV:si sopivassa tiedostomuodossa, liitä se sähköpostiviestiin ja lähetä sähköpostiviesti itsellesi testinä. Jos kaikki näyttää hyvältä, sinun pitäisi pystyä liittämään tiedosto sähköpostiin ja lähettämään se mahdollisille työnantajille ongelmitta.
Jos kohtaat edelleen ongelmia, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä saadaksesi lisäapua. Autamme sinua mielellämme minkä tahansa palveluumme liittyvän ongelman kanssa.
Kiitos, että käytät palveluamme. Toivotamme sinulle onnea työnhakuusi.
Sivuston ongelmat
Miksi saan jatkuvasti "Virhe 400 virheellinen pyyntö" -virheilmoituksen, kun yritän päästä sivustolle?
Mahdollisia syitä on muutamia. Kokeile mitä tahansa tai kaikkia seuraavista toimenpiteistä Google Chromessa:
- Päivitä sivu.
- Tyhjennä välimuisti laitteesi asetuksista.
Jos mikään edellä mainituista keinoista ei ratkaise ongelmaasi, ota meihin yhteyttä.
Miksi verkkosivu jäätyy aina, kun yritän klikata CV:tä?
Jos tietokoneesi jäätyy yhtäkkiä, kokeile seuraavia toimenpiteitä:
- Irrota kaikki tietokoneeseesi kytketyt laitteet.
- Sammuta tietokoneesi.
- Irrota tietokoneesi pistorasiasta.
- Odota 20 sekuntia ja kytke sitten tietokoneesi uudestaan päälle ja yritä palvelun käyttämistä uudelleen.
Huomio: Google Chrome on yhteensopivin selain.
Miksei verkkosivusto tallenna syöttämiäni tietoja? Tietoni katoavat jatkuvasti.
Tallennusongelmat voivat olla erittäin turhauttavia. Yritämme parhaamme auttaaksemme sinua. Tässä on muutamia keinoja, joita voit kokeilla:
- Varmista ensimmäiseksi, että internet-yhteytesi on vakaa. Rakentajamme tallentaa muutokset ansioluetteloosi reaaliajassa, joten epävakaa internet-yhteys voi aiheuttaa ongelmia työsi tallentamisessa, tai se voi tarkoittaa, että työsi tallennetaan vain ajoittain.
- Seuraavana vinkkinä suosittelemme käyttämään Google Chromea kirjautuessasi tilillesi, koska se on alustamme kanssa parhaiten yhteensopiva selain.
- Jos tallennusongelmat jatkuvat, suosittelemme tyhjentämään Google Chrome -selaimesi välimuistin ja yrittämään asiakirjan tallentamista uudelleen. Jos et ole varma, kuinka tyhjentää välimuistisi, ohjeet siihen löytyvät nopealla Google-haulla.
Jos olet kokeillut kaikkia edellä mainittuja keinoja, etkä silti pysty tallentamaan työtäsi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Autamme sinua mielellämme ja yritämme parhaamme ratkaistaksesi ongelmasi.
Maksutiedot
Kuinka tarkastan LiveCareer-maksutapahtumat tiliotteestani?
Etsi tiliotteeltasi "AUX*LiveCareer UK tai BLD*Resume LiveCareer PH 0808-189-0354".
Mitä kaikkia maksutapoja palvelussa voi käyttää?
Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät sivuston kassaosiossa tilausta tehtäessä. Jos maksat luottokortilla, saatat joutua ottamaan yhteyttä pankkiisi saadaksesi lisävaltuutuksen. Tämä ylimääräinen vaihe on joskus tarpeen sen varmistamiseksi, että maksu käsitellään sujuvasti ja turvallisesti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Autamme sinua mielellämme ja parhaamme mukaan.
Miksi luottokorttiani ei hyväksytä ja verkkosivusto pyytää kokeilemaan toista korttia?
Tämä johtuu yleensä siitä, että pankki on asettanut tilillesi rajoituksia. Jos tilisi on rajoitettu, ota yhteyttä pankkiisi ja kerro heille, että haluat suorittaa maksun.
Minulta on veloitettu maksu, mutta en muista tehneeni tilausta. Voitteko tarkastaa, onko minulla tiliä palvelussanne?
Jotta voisimme auttaa sinua selvittämään, onko sinulla tiliä palvelussamme, ehdotamme seuraavia toimenpiteitä.
- Etsi ensin sähköpostistasi, mukaan lukien roskapostikansiostasi, viestejä, jotka vahvistavat, että olet tehnyt tilin palveluumme.
- Jos sinulla on tili, voit yrittää kirjautua sisään kirjautumissivulla. Jos pystyt kirjautumaan onnistuneesti sisään, se tarkoittaa, että sinulla on tili palvelussamme.
- Jos et pysty kirjautumaan sisään, klikkaa "Unohditko salasanasi", syötä sähköpostiosoitteesi ja klikkaa "Lähetä". Lähetämme sinulle sähköpostitse linkin, jolla voit nollata salasanasi. Jos saat kyseisen sähköpostin, se on toinen merkki siitä, että sinulla on tili palvelussamme.
- Jos puolestaan et saa sähköpostia, jossa on linkki salasanasi nollaamiseen, eikä linkki ole myöskään roskapostikansiossasi, on mahdollista, että sinulla ei ole tiliä palvelussamme.
Jos olet kokeillut yllä olevia keinoja ja olet varma, että sinulla ei ole tiliä palvelussamme, ota meihin yhteyttä saadaksesi lisäapua. Autamme sinua mielellämme minkä tahansa palveluumme liittyvän ongelman kanssa. Odotamme innolla, että voimme ratkaista tilanteen pikaisesti.
Tilauksesi hallinta
Miten peruutan tilaukseni?
Tilauksesi peruuttaminen on helppoa! Käy läpi nämä yksinkertaiset vaiheet:
- Kirjaudu sisään.
- Avaa "Asetukset" Omat asiakirjat -sivulla napsauttamalla sivun yläkulmassa näkyvää omaa nimeäsi.
- Napsauta "Tilaus" ja sitten "Peruuta".
Miksi en saanut sähköpostivahvistusta peruutuksestani/hyvityksestäni/tilauksestani?
Tarkasta ensin roskapostikansio, sillä peruutus-, hyvitys- tai tilausvahvistusviestimme on saattanut ohjautua sinne. Jos et löydä etsimääsi viestiä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Autamme mielellämme sinua kaikin mahdollisin tavoin.
Kuinka poistan kaikki tietoni pysyvästi?
GDPR:n (yleisen tietosuoja-asetuksen) mukaan sinulla on mahdollisuus pyytää kaikkien tietojesi poistamista rekistereistämme. Voit myös pyytää kopion tiedoistasi.
Jos olet tilannut rajoittamattoman käyttöoikeuden:
- Kirjaudu sisään tilillesi.
- Vieraile Tietosuojakäytäntö-sivullamme ja seuraa ohjeita kohdassa 6(e) tai 6(g).
Jos olet rekisteröitynyt palveluun, muttet ole tilannut rajoittamattoman käyttöoikeuden palveluamme:
- Mene kirjautumissivullemme ja napsauta "En luonut tiliä".
- Saat sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet henkilöllisyytesi vahvistamiseen.
- Kun vahvistus on saatu, voit hallinnoida tietojasi noudattamalla Tietosuojakäytäntömme kohtien 6(e) ja 6(g) ohjeita.
Ilmoita meille, jos voimme auttaa sinua jossakin muussa.