Siirry sisältöön

Markkinointialan ansioluettelon kirjoittaminen (esimerkkejä vuodelle 2025)

LiveCareer Toimitus – Tiimimme
•  Päivitetty:

Asiakkaamme palkkasivat:

Yksi markkinoinnin työssä olemisen ominaisuus on paine, jota joskus tuntee olla Don Draper missä tahansa kirjoittamiseen, luomiseen tai myyntiin liittyvässä tilanteessa. Tähän paineeseen liittyy myös pelätty kirjoitusblokki, joka vaivaa kaikenlaisia markkinointialan ammattilaisia aika ajoin.

Markkinointi-CV:n kirjoittaminen on myös omalla tavallaan haastavaa, mutta sen ei tarvitse olla. Tässä oppaassa käymme läpi prosessin ja esittelemme asiantuntevan markkinointi-CV-pohjan sekä esimerkkejä suomalaisille markkinoille. Saat myös asiantuntijoiden vinkkejä markkinointitaidoista CV:tä varten, jotka tekevät kaiken eron.

Luo tehokas ansioluettelo minuuteissa. Valitse ammattimainen ansioluettelopohja ja täytä jokainen osio hetkessä käyttämällä valmiita sisältöjä ja asiantuntijoiden vinkkejä.

Luo ansioluettelosi nyt

Luo ansioluettelosi nyt markkinointi-ansioluettelon esimerkki

Loimme oikealla olevan esimerkin käyttämällä rakentajaamme. Katso muita hyviä CV-esimerkkejä, kuten tämä.

Tarvitsetko erilaisen CV-esimerkin kuin markkinointi-CV:n? Tutustu näihin oppaisiin:

Eikö etsimääsi löytynyt? Katso kaikki CV-esimerkkimme .

Markkinointi-CV-esimerkki

Kalle Karjalainen

Puh.: 07 281 1721

E: charlie.karjalainen@karjalainen.fi

L: linkedin.com/in/kallekarjalainen_rz

Henkilökohtainen lausunto

Markkinointipäällikkö, jolla on laaja-alainen kokemus ja erityinen keskittyminen digitaaliseen markkinointiin. Tutustuu laajaan valikoimaan markkinointi-, analyysi- ja CRM-työkaluja. Johti projekteja ja täyttä kansallisten/kausittaisten ja kolmansien osapuolten kampanjoiden ohjelmaa, mikä johti jopa 67 %:n parannuksiin sitoutumistasoissa. Etsin mahdollisuuksia kokea markkinoinnin ja johtamisen uusia puolia syventäen digitaalisen markkinoinnin erikoisosaamista.

Työkokemus

Markkinointipäällikkö

Järvisalo Oy, Helsinki

Kesäkuu 2017 – nykyhetki

  • Hallinnoin sosiaalista mediaa, verkkosivujen copywritingia ja yli 100 esityksen sisältöä.
  • Toteutin maineenhallintaa kaikissa sosiaalisen median kanavissani ja otin käyttöön automaattisen moderoinnin, joka vähensi työmäärää yli 40 % ja lisäsi samalla tehokkuutta.
  • Kirjoitti televisio- ja radiokäsikirjoituksia, kaksi radiokäsikirjoitusta on ollut palkintoehdokkaiden listalla ja yksi oli ehdolla palkinnon saajaksi.
  • Hallinnoi ja toteutti useita projekteja ja täyden ohjelman kansallisia/kausiluonteisia ja kolmansien osapuolten promootioita, arvioitu vaikutus sitoutumiseen: +67 %.

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Vanhala Design Oy, Tampere

helmikuu 2015–toukokuu 2017

  • Siirsi organisaation verkkosivuston WordPressiin ja kasvatti kävijämäärää kuusitoistakertaiseksi.
  • Lanseerattiin mainoksia bränditietoisuuden lisäämiseksi, ja seurantakyselyt viittasivat 57 prosentin kasvuun tavoittavuuden osalta.
  • Tarjosin koulutusta ja ohjausta sosiaalisen median ja markkinointitiimin jäsenille sosiaalisen median käyttöönoton parhaista käytännöistä ja strategioista, minkä tuloksena vaatimustenmukaisuus kasvoi keskimäärin 37 % kaikilla osa-alueilla.
  • Keräsin asiakastietoja ja analysoin vuorovaikutuksia ja käyntejä. Käytin näitä tietoja markkinointistrategioiden ja -kampanjoiden parantamiseen 10–40 %:n konversioasteen kasvattamiseksi kahden vuoden aikana.

Koulutus

Liiketalouden kandidaatti (markkinointi) , 2011–2014

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Helsinki

(Sisältää yhden vuoden työharjoittelun Vanhala Design Oy:ssä)

Taidot

  • Kampanjanhallintataidot: hallitsin onnistuneesti monimutkaisia, integroituja ja monialustaisia kampanjoita.
  • Viestintä: onnistui myymään suurimman osan paketeista paremmin esittelemällä abstrakteja ROI-mekanismeja konkreettisella, helposti ymmärrettävällä mutta tarkalla tavalla.
  • Analyyttiset hakukoneoptimointitaidot: hyödynsin datalähtöistä tutkimusta ja analyysia kampanjastrategian kehittämiseen.
  • Sosiaalisen analytiikan työkalut: usein käytetyt Keyhole, AgoraPulse, Reputology ja vastaavat työkalut.
  • Pystyy hallitsemaan Google Adsia ja maksullisia sosiaalisen median kampanjoita: saavutti vankkaa sitoutumistason kasvua näillä ja muilla PPC-menetelmillä.
  • Hallitsit CRM-järjestelmien ja sähköpostimarkkinointialustojen (esim. Mailchimp) käytön: pysyit ajan tasalla useista rinnakkaisista asiakaskunnista ja markkinointisuppiloista.

Kielet

Englanti – B2

Espanja – B1

Palkinnot

Vuonna 2012 myönnetty ansioihin perustuva apuraha

Uudenmaan maakunnan vuoden nuori kirjailija -palkinnon voittaja , 2011

Nyt kun tiedät , miltä ansioluettelon tulisi näyttää, on aika selvittää , millainen on hyvä ansioluettelo . Näin kirjoitat ansioluettelon markkinointialan työpaikkoihin askel askeleelta:

1. Luo ensiluokkainen markkinointiviestintä

Ansioluettelon henkilökohtainen lausunto, joka tunnetaan myös nimellä henkilökohtainen profiili , on kuin "hissipuheesi". Se esittelee sinut potentiaaliselle uudelle työnantajallesi, näyttää heille, mitä sinulla on tarjota, ja kertoo heille, mitä etsit. Markkinointialan ansioluettelosi henkilökohtaisen lausunnon tulisi olla yhteensä 3–4 lausetta, eli noin 50–150 sanaa.

Räätälöi markkinointi-CV:si jokaiseen työhakemukseen varmistamalla, että henkilökohtainen lausuntosi on linjassa työpaikkailmoituksen kanssa. Tämä tarkoittaa henkilökohtaisen lausunnon räätälöintiä varmistamalla, että tarjoamasi vastaa työnantajan tarpeita. Käytä jopa samoja avainsanoja aina kun mahdollista.

Markkinointi-CV:si saattaa olla joko hakijoiden seurantajärjestelmän (ATS) jäsentämä tai rekrytoijan läpikäymä. Molemmat etsivät avainsanoja.

Henkilökohtainen lausuntosi on se kohta, jossa voit todella päästää markkinointitaitojasi loistamaan, mutta ehkä et niin kuin ajattelet. Pidä malttisi tärkeänä. Pidä se yksinkertaisena ja ytimekkäänä. Ei ”markkinointisanastoa”, ei turhia adjektiiveja, ei kikkailuja. Haluat tämän lausunnon olevan helposti luettava, informatiivinen ja ATS:n helposti jäsennettävä .

Sen kirjoittaminen on yhtä helppoa kuin näihin kysymyksiin vastaaminen:

  1. Kuka olet markkinoinnin ammattilaisena?
  2. Mitkä ovat ainutlaatuiset myyntivalttisi (USP)? (Ajattele: taidot, pätevyydet ja ominaisuudet.)
  3. Mitkä ovat tavoitteesi, ammatillisesti ajateltuna?

Kuten näet, tämä osio avaa markkinointi-ansioluettelosi, mutta se on parasta kirjoittaa viimeisenä. Tulet yllättymään siitä, kuinka helposti se sujuu työkokemus- ja taito-osioiden kirjoittamisen jälkeen (ja siksi sitä kutsutaan myös ansioluettelon yhteenvedoksi ). Joten käy oppaan loppuosa läpi ja palaa tähän osioon ennen saatekirjeen kirjoittamista.

Markkinointi-CV-esimerkkejä: henkilökohtainen lausunto

Markkinointipäällikkö, jolla on laaja-alainen kokemus ja erityinen keskittyminen digitaaliseen markkinointiin. Tutustuu laajaan valikoimaan markkinointi-, analyysi- ja CRM-työkaluja. Johti projekteja ja täyttä kansallisten/kausittaisten ja kolmansien osapuolten kampanjoiden ohjelmaa, mikä johti jopa 67 %:n parannuksiin sitoutumistasoissa. Etsin mahdollisuuksia kokea markkinoinnin ja johtamisen uusia puolia syventäen digitaalisen markkinoinnin erikoisosaamista.

Vahva ansioluetteloyhteenveto vakuuttaa rekrytoijan siitä, että olet täydellinen ehdokas. Säästä aikaa ja valitse ura-asiantuntijoiden kirjoittama valmis ansioluettelo ja mukauta se tarpeisiisi LiveCareerinansioluettelotyökalulla .

Luo ansioluettelosi nyt CV-rakentaja

2. Päivitä markkinointi-ansioluettelosi työkokemusosio

Henkilökohtainen lausunto voi olla koukku, mutta työkokemusosio on ehdottomasti markkinointi-CV:si ydin. Tämä pätee riippumatta siitä, kirjoitatko markkinointiassistentin, markkinointikoordinaattorin tai jopa markkinointipäällikön CV:tä. Seuraavat neuvot pätevät yhtä hyvin digitaaliseen ja sosiaalisen median markkinointiin.

Pidä kiinni ansioluettelon vakiomuodosta aikajärjestyksessä. Aloita markkinointialan ansioluettelosi viimeisimmästä kokemuksestasi ja etene siitä taaksepäin. Tämä on järjestys, jota rekrytoijat ja rekrytointipäälliköt odottavat näkevänsä ja jonka ATS:t osaavat jäsentää helpoimmin. Markkinoijana tiedät viestisi selkeyden arvon.

Pyri kirjoittamaan enintään kuusi kohtaa roolia kohden. Älä vain listaa kaikkia työtehtäviäsi. Sen sijaan määritä markkinointialan saavutuksesi ansioluettelossasi ja osoita vaikutustasi aiempiin työnantajiisi. Käytä konkreettisia esimerkkejä ja tilastoja aina kun mahdollista.

Aloita jokainen luettelokohta ansioluettelossasi toimintasuunnitelman sanalla , kuten "hallittu ", " suoritettu" , "käynnistetty " tai "neuvoteltu" . Harkitse PAR-kehyksen (Problem, Action, Result) käyttöä. Se helpottaa prosessia huomattavasti. Myös saavutuslausuntojen käyttäminen vastuulausuntojen sijaan tekee suuren eron.

Jos kirjoitat markkinoinnin tutkinnon suorittaneen tai digitaalisen markkinoinnin ansioluetteloa ilman kokemusta, noudata yllä olevia ohjeita, mutta keskity tekemiisi harjoitteluihin, työharjoitteluun ja vapaaehtoistyöhön (myös projektit voivat osoittaa siirrettäviä taitojasi ).

Jos sinulla ei ole lainkaan kokemusta (meidän kaikkien on aloitettava jostain), harkitse sen sijaan opiskelija- tai vastavalmistuneen ansioluettelon kirjoittamista.

Markkinointialan CV-esimerkkejä: työkokemus

Markkinointipäällikkö

Järvisalo Oy, Helsinki

Kesäkuu 2017 – nykyhetki

  • Hallinnoin sosiaalista mediaa, verkkosivujen copywritingia ja yli 100 esityksen sisältöä.
  • Toteutin maineenhallintaa kaikissa sosiaalisen median kanavissani ja otin käyttöön automaattisen moderoinnin, joka vähensi työmäärää yli 40 % ja lisäsi samalla tehokkuutta.
  • Kirjoitti televisio- ja radiokäsikirjoituksia, kaksi radiokäsikirjoitusta on ollut palkintoehdokkaiden listalla ja yksi oli ehdolla palkinnon saajaksi.
  • Hallinnoi ja toteutti useita projekteja ja täyden ohjelman kansallisia/kausiluonteisia ja kolmansien osapuolten promootioita, arvioitu vaikutus sitoutumiseen: +67 %.

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Vanhala Design Oy, Tampere

helmikuu 2015–toukokuu 2017

  • Siirsi organisaation verkkosivuston WordPressiin ja kasvatti kävijämäärää kuusitoistakertaiseksi.
  • Lanseerattiin mainoksia bränditietoisuuden lisäämiseksi, ja seurantakyselyt viittasivat 57 prosentin kasvuun tavoittavuuden osalta.
  • Tarjosin koulutusta ja ohjausta sosiaalisen median ja markkinointitiimin jäsenille sosiaalisen median käyttöönoton parhaista käytännöistä ja strategioista, minkä tuloksena vaatimustenmukaisuus kasvoi keskimäärin 37 % kaikilla osa-alueilla.
  • Keräsin asiakastietoja ja analysoin vuorovaikutuksia ja käyntejä. Käytin näitä tietoja markkinointistrategioiden ja -kampanjoiden parantamiseen 10–40 %:n konversioasteen kasvattamiseksi kahden vuoden aikana.

Yli 6 miljoonan CV:n luontityökalullamme luodun perusteella havaitsimme seuraavaa*:


  • Markkinoijat luovat yleensä 1,9 sivua pitkiä ansioluetteloita.
  • Markkinointialan ansioluetteloon lisätään keskimäärin kahdeksan taitoa.
  • Markkinoijien suosituimpia taitoja ovat ulospäinsuuntautunut ja innostunut asenne, pk-yritysten johtaminen, data-analyysi, resurssien suunnittelu ja mediatoimintojen ymmärtäminen.
  • Markkinoijien keskimääräinen työkokemus on 77 kuukautta.

*Tiedot ovat peräisin viimeisten 12 kuukauden ajalta (elokuu 2023–elokuu 2024).

3. Sisällytä koulutusosio markkinointi-ansioluetteloosi

Koulutusosio on kenties helpoin, se on henkilötietojesi jälkeen. Käytä samaa käänteistä aikajärjestystä kuin työkokemusosiossa. Noudata alla olevaa mallia selkeän asettelun saavuttamiseksi.

Voit sisällyttää tähän tai erilliseen markkinointialan ansioluetteloonsa sertifikaatteja ja ammatillisia pätevyyksiä, kuten CIM:n tai MMA:n sertifikaatteja. Lukion tietoja ei tarvitse sisällyttää, jos sinulla on korkeakoulututkinto ja jo jonkin verran työkokemusta. Jos vielä opiskelet, muista mainita arvioitu valmistumispäivämääräsi.

Kun listaat yliopistotutkintoja , sisällytä mukaan tutkintosi nimi, opiskeluvuodet (ja odotettu valmistumispäivä, jos vielä opiskelet) sekä oppilaitoksen nimi ja sen sijainti.

Jos päätät sisällyttää toisen asteen koulutuksesi, listaa kaikki keskeiset oppiaineesi tai painopistealueesi, opiskeluvuodet, koulun nimi ja sijainti. Yleissivistävän koulun osalta ilmoita vain suoritettujen aineiden lukumäärä, käydyt vuodet, koulun nimi ja sijainti.

On hyvä mainita erityisesti matematiikka ja suomi (tai englanti), koska työnantajat usein vaativat vähintään vahvistettua kykyä numero- ja kielitaidossa.

Jos olet juuri valmistunut yliopistosta tai koulusta eikä sinulla ole vielä paljon kokemusta, sijoita tämä osio työkokemusosiosi yläpuolelle ja lisää lisätietoja, kuten harrastukset .

Markkinoinnin tutkinnon suorittaneiden ansioluetteloesimerkkejä: koulutus

Markkinoinnin kauppatieteiden kandidaatti (vastaa 2:1), 2011–2014

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Helsinki

(Sisältää yhden vuoden työharjoittelun Oldedge Designilla)

Lukio: Liiketaloustiede, taloustiede, englanti, 2017–2019

St Francis Lukio, Helsinki, Suomi

Peruskoulu: 8 ainetta hyväksytty, mukaan lukien matematiikka ja suomi, 2015–2017

St Francis Peruskoulu, Helsinki, Suomi

4. Käytä oikeita markkinointitaitoja ansioluettelossasi

Sinun on mukautettava ansioluettelosi jokaista avointa työpaikkaa varten. Tämä on yhtä tärkeää sekä taito-osiossa että henkilökohtaisessa lausunnossa ja työkokemus-osiossa. Taito-osan on osoitettava, että sovit selvästi ilmoitettuun tehtävään.

Haluat lopulta laatia listan, jossa on 5–10 kovaa ja pehmeää taitoa konkreettisten esimerkkien avulla. Lista sisältää kaikki työtarjouksessa vaaditut taidot. Miten pääset siihen? Laita ilmoitus nyt sivuun ja tee lista kaikista markkinointitaidoistasi (muista myös viestintätaidot ). Niiden määrälle ei ole rajoitusta, mitä enemmän, sen parempi. Tallenna lista markkinointitaidoistasi.

Tuo nyt työpaikkailmoitus takaisin esiin ja etsi listaltasi kaikki sopivat henkilöt. Kopioi nämä, niin sinulla on taito-osion perusrakenne.

Lisää nyt jokaiseen listasi kohtaan lause, joka osoittaa, miten olet osoittanut kyseisen taidon. Kuka tahansa voi tehdä vaikuttavan listan markkinointitaidoista ansioluetteloon. Näin teet rekrytoijalle täysin selväksi, että olet se oikea asiantuntija. Älä kuitenkaan valehtele ansioluettelossasi . Kokenut rekrytoija näkee sen läpi.

Markkinointitaidot CV-esimerkkiä varten

  • Kampanjanhallintataidot: hallitsin onnistuneesti monimutkaisia, integroituja ja monialustaisia kampanjoita.
  • Viestintä: onnistui myymään suurimman osan paketeista paremmin esittelemällä abstrakteja ROI-mekanismeja konkreettisella, helposti ymmärrettävällä mutta tarkalla tavalla.
  • Analyyttiset hakukoneoptimointitaidot: hyödynsin datalähtöistä tutkimusta ja analyysia kampanjastrategian kehittämiseen.
  • Sosiaalisen analytiikan työkalut: usein käytetyt Keyhole, AgoraPulse, Reputology ja vastaavat työkalut.
  • Pystyy hallitsemaan Google Adsia ja maksullisia sosiaalisen median kampanjoita: saavutti vankkaa sitoutumistason kasvua näillä ja muilla PPC-menetelmillä.
  • Hallitsit CRM-järjestelmien ja sähköpostimarkkinointialustojen (esim. Mailchimp) käytön: pysyit ajan tasalla useista rinnakkaisista asiakaskunnista ja markkinointisuppiloista.
”Nykypäivän monimuotoisella markkinointialalla keskeiset taidot vaihtelevat yrityksen ja tehtävän mukaan, minkä vuoksi on vaikea määritellä yhtä kaikille sopivaa vaatimustasoa. Keskeisiä henkilökohtaisia ominaisuuksia ovat kuitenkin teknologian tuntemus, sopeutumiskyky muutoksiin, vahva oppimishalu ja alan trendien seuraaminen. Nämä ominaisuudet varmistavat, että markkinointikandidaatti voi menestyä dynaamisesti kehittyvässä ympäristössä.”

5. Lisää osioita markkinoinnin ansioluettelopohjaasi

Mahdollinen työnantajasi tietää nyt melko paljon työhistoriastasi ja koulutustaustastasi. Se on valtava osa sinua, sekä työntekijänä että ihmisenä. Se ei kuitenkaan ole koko tarina. Käytä markkinointi-ansioluettelosi lisäosioita täydentääksesi hieman ammattilaisesi profiilia.

Voit lisätä osioita, joissa luetellaan lisäpätevyytesi (esim. CIM), saavutuksesi, palkintosi tai jopa harrastuksesi ja kiinnostuksen kohteesi . Harva tekee näin, ja silti sillä voi olla valtava merkitys. Pidä se vain ammattimaisena ja työtehtävään liittyvänä, niin et voi mennä vikaan.

Puhutko muita kieliä kuin suomea? Vieraskielen puhuminen on Suomessa paljon harvinaisempaa kuin muualla, ja se on toivottava taito monilla eri aloilla, olipa siitä suoranaista hyötyä tai ei. On monia syitä lisätä kieliluettelo markkinointi-ansioluetteloosi.

Ainoa asia, jota sinun ei tarvitse listata ansioluettelossasi, ovat suosittelijat . On parempi säästää tilaa CV:n asiaankuuluville osioille .

Markkinointi-CV-esimerkkejä: lisäosiot

Kielet

Englanti – B2

Espanja – B1

Palkinnot

Vuonna 2012 myönnetty ansioihin perustuva apuraha

Uudenmaan maakunnan vuoden nuori kirjailija -palkinnon voittaja , 2011

6. Kirjoita markkinointisaatekirje markkinointi-ansioluettelosi mukana

Olipa kyse sitten kampanjastrategian esittelystä tai markkinointiammattilaisen jokapäiväisistä, realistisemmista toimista, tiedät asianmukaisen dokumentaation valmistelun tärkeyden. Työhakemuksen lähettäminen on kuin mikä tahansa muu byrokraattinen toimenpide: on tiettyjä muodollisuuksia, joita et voi välttää.

CV:n mukana on oletusarvoisesti saatekirje. Allekirjoitetut, paperikopioina lähetetyt kirjeet ovat menossa tupakkatuotteiden mainoskampanjoiden tielle, mutta saatekirjeet eivät ole katoamassa minnekään lähitulevaisuudessa. Yli 50 % työnantajista toivoo edelleen, että hakijat liittävät mukaan saatekirjeen. Ja jos se on tekemisen arvoinen, se on tehtävä kunnolla.

Aloita käyttämällä oikeanlaista saatekirjeen muotoa . Kun muodollisuudet ovat hoidettu, herätä lukijan huomio vahvalla saatekirjeen aloituksella – aloita vaikuttavalla ammatillisella saavutuksella. Esittele markkinointitaitojasi ja -kokemustasi. Päätä saatekirjeesi toimintakehotuksella: tilaisuus keskustella ehdokkuudestasi lisää.

Liitä mukaan saatekirje, ellei ole tehty selväksi, ettei potentiaalinen työnantajasi halua sinun tekevän niin. Tehokkaan saatekirjeen kirjoittaminen voi aluksi tuntua pelottavalta, mutta muista, ettet kirjoita esseetä: yksinkertaisilla ja lyhyillä saatekirjeillä on korkein klikkausprosentti.

7. Muita huomioon otettavia asioita markkinointi-CV-mallia laadittaessa

Markkinoinnin ammattilaisena tiedät hyvin, kuinka tärkeää on tehdä hyvä ensivaikutelma. CV:n kaltaisessa tärkeässä asiakirjassa mikään yksityiskohta ei ole merkityksetön. Rekrytoijat käyvät läpi valtavasti asiakirjoja, ja ensivaikutelma on ratkaisevan tärkeä.

Muista seuraavat CV:n suunnittelun perussäännöt :

Oikolue ja tarkista markkinointihakemuksesi ja ansioluettelosi täydelliseksi . Pyydä jotakuta muuta lukemaan ja oikolukemaan molemmat asiakirjat. Käytä mitä tahansa saatavilla olevaa sovellusta, verkkosovellusta tai ohjelmaa, joka voi auttaa sinua oikeinkirjoituksen ja kieliopin kanssa. Kaiken täydellisen tärkeyttä ei voi liikaa korostaa .

Jos tämä on ensimmäinen ansioluettelosi , saatat miettiä, kuinka pitkä ansioluettelo voi olla . Jos sinulla ei ole vuosien kokemusta, valitse yksisivuinen ansioluettelo . Muussa tapauksessa kaksisivuinen ansioluettelomalli on hyvä.

Jos aiot käyttää ilmaista CV-pohjaa , muista tehdä siitä suomalaisille työmarkkinoille sopiva. Älä siis lisää CV:hen sellaisia tietoja kuin syntymäaika , ikä ja sukupuoli.

Vielä yksi vinkki ansioluettelon laatimiseen: vältä käyttämästä ilmaisua "Liitteenä CV:ni" työhakemuksessasi . Se on vanhanaikaista eikä kuulosta hyvältä 2000-luvulla. Käytä sen sijaan ilmaisua "Liitteenä on CV:ni viitteeksi/arviointia/harkintaa varten".

Olitpa sitten vasta aloittamassa markkinointiassistenttina tai tavoittelemassa vaikeasti tavoitettavaa markkinointipäällikön paikkaa, markkinointi-ansioluettelosi on ratkaiseva ensimmäinen askel kohti tavoitetta. Onnittelut, olet hyvällä tiellä!

Sinun ei tarvitse olla CV:n kirjoittamisen asiantuntija. LiveCareerinCV-rakentajasta löydät valmiita sisältöjä jokaiselle toimialalle ja tehtävälle, joita voit sitten lisätä yhdellä napsautuksella.

Luo ansioluettelosi nyt CV-rakentaja

Toivottavasti löysit etsimäsi tästä oppaasta – kerrothan, jos et löytänyt. Markkinointi-CV:n uudelleen työstäminen ja saatekirjeen kirjoittaminen voi aluksi tuntua pelottavalta, mutta se helpottuu huomattavasti vauhdin kasvaessa. Jaa kommenttisi, kysymyksesi ja kokemuksesi alla. Onnea matkaan!

Näin tarkistamme sisältöä LiveCareerissa

Toimituksemme on tarkistanut tämän artikkelin varmistaakseen, että se on LiveCareerin toimituksellisten ohjeiden mukainen. Tarkastuksen tarkoituksena on varmistaa, että asiantuntijaneuvomme ja suosituksemme ovat yhdenmukaisia kaikissa uraoppaissamme ja että ne ovat linjassa nykyisten CV:n ja saatekirjeen kirjoitusstandardien ja -trendien kanssa. Yli 10 miljoonaa työnhakijaa luottaa meihin, ja tuemme heitä unelmatyönsä löytämisessä. Jokaista artikkelia edeltää tutkimus ja tarkastelu sen varmistamiseksi, että sisältömme vastaa markkinoiden nykyisiä trendejä ja kysyntää.

Tietoja kirjoittajasta

LiveCareer Toimitus – Tiimimme
LiveCareer Toimitus – Tiimimme

LiveCareer-tiimi on jakanut parhaat neuvot, jotka auttavat sinua edistämään uraasi. Toimitustiimimme asiantuntijat ovat kirjoittaneet yli sata opasta täydellisen ansioluettelon tai hakemuskirjeen kirjoittamiseen.

Seuraa meitä

Arvioi tämä artikkeli:

Marketing cv

Keskimäärin:

Kiitos äänestämisestä!
0  (0 Luokitus)

Etsitkö työpaikan ansioluetteloa?

Kokeile cv-rakentajaamme nyt
CV-esimerkkejä tehty CV-rakentajallamme

Samanlaisia ​​artikkeleita

Asiakkaamme palkkasivat: